donderdag 20 november 2014

Gevulde snackpaprika's

























Laatst kwam ik in de supermarkt deze leuke snackpaprika's tegen, ze lagen binnen no-time in mijn boodschappenmandje. Ik had nog niet bedacht wat ik met de kleine paprika's ging maken, maar toen we zin hadden in iets lekkers bij de borrel kreeg ik een goed idee. Wat restjes uit de koelkast mengen en een paar minuten later stonden deze leuke gevulde snackpaprika's op tafel. 
Ik vulde de paprika's met een lekker mengsel van geitenkaas en ham. Maar je kunt zelf ook je fantasie gebruiken, het is namelijk de ideale manier om restjes op te maken. Heb je bijvoorbeeld nog een restje feta en wat olijven in de koelkast? Een beetje roomkaas, een paar sprietjes bieslook en wat zongedroogde tomaatjes? Binnen een handomdraai maak je een heerlijke en gezond snack!


Gevulde snackpaprika's 
voor 6 stuks

6 snackpaprika's
1 plakje ham (vleeswaren)
50 gr zachte geitenkaas
1 eetlepel crème fraîche
zeezout
peper

Snijd de kapjes van de snackpaprika's en verwijder de zaadlijsten.

Snijd de ham in kleine blokjes, meng de ham met de geitenkaas en crème fraîche. Breng het mengsel op smaak met een klein beetje zout en lekker veel peper.

Vul de paprika's met het geitenkaasmengsel, dit doe je het handigst met een theelepeltje.

Enjoy!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...