maandag 29 december 2014

12 Heerlijke hapjes en drankjes voor Oud & Nieuw


Jeetje wat gaat de tijd snel, vorige week waren we allemaal nog druk met de voorbereidingen voor kerst... Nu staat 2015 alweer bijna voor de deur! Ik heb oudejaarsavond gezellig met vrienden afgesproken, we maken allemaal wat lekkers om mee te nemen. Wat ik precies voor hapjes ga maken weet ik nu nog niet. Wel weet ik al dat ik de heerlijke vlierbloesemcocktails ga maken, een heerlijk feestelijk aperitief! Heb jij al leuke plannen en weet je al wat voor lekkers je gaat maken? Hieronder vind je 12 heerlijke hapjes en drankjes voor een geslaagde avond!
Ik wens jullie allemaal een super leuke oudejaarsavond vol gezelligheid, liefde en heerlijke hapjes. En natuurlijk een fantastisch, culinair en gezond nieuwjaar. In 2015 hoop ik jullie snel weer te zien op Mijn Kookavonturen!



























Loempia's met garnalen en chili dipsaus 



Enjoy New Year's Eve!



LIKE Mijn Kookavonturen op Facebook en blijf op de hoogte van nieuwe recepten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...