zondag 21 december 2014

5 Heerlijke kerst desserts


Gister heb ik het nagerecht van het Mijn Kookavonturen kerstmenu met jullie gedeeld; heerlijke meringue met vanille-gemberroom en bramen. Een makkelijk nagerecht dat er ook nog eens heel feestelijk uit ziet. 
Maar misschien heb je toch zin in iets anders om het kerstdiner mee af te sluiten. Nou, op Mijn Kookavonturen staan nog veel meer lekkere desserts... Kies bijvoorbeeld voor een heerlijke pure chocolademousse of verras je gasten met de heerlijke chocolate chip semifreddo! Ik heb een aantal heerlijke opties voor je op een rijtje gezet, kijk je mee?












Trifle met zomerfruit (vervangen door seizoensfruit)








Enjoy Christmas!


LIKE Mijn Kookavonturen op Facebook en blijf op de hoogte van nieuwe recepten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...